Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Blommor!

Av Jenny - 9 februari 2011 21:56

Har inget speciellt att förtälja idag. Bjöd på semlor på apt:n idag, jag tyckte dom var goda mina kolleger vågade nog inte säga att dom ogoda om dom nu var det det. Jag hotade dom innan nämligen, hade ju slitit som ett djur    


Surfade runt lite och hittade den här beskrivningen på hur man gör fina blommor av "vanliga",platta pappersblommor, snabbt och enkelt.

    Slängde lite slarvigt på lite glitter så själ och hjärta är inte med   


På måndag är det Alla   -dag, borde väl göra några kort till mina älskade barn. Få se om jag hinner imorgon kväll och på fredag. Äh, jag hinner nog!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Skapa flashcards