Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Bilder

Av Jenny - 14 februari 2011 22:11

Har jobbat i helgen, drakborgen och skoteråkning har vi roat oss med   

Jobbade några timmar idag med, röjde och grejade.


Var hurven och snorig, kände mig sjuk.

Snorigheten försvann och istället så slog blixten ner här och var i kroppen   

Fattar inte varför det ska bli så här, värre blir det när det blir kallt, ja vid all väderomslag. OM jag bara kunde bli lika duktig som tidigare på det här med lchf, för när jag sköter mig så upplever jag det som det blir bättre, tom fri från det onda.

Extra jobbigt när det sitter här och var, vore det hela handen eller hela foten typ så känns det "normalt" men när det som nu sitter i 3 fingrar på ena handen, två fingrar på den andra, tramdynor, två tår och en höft så blir jag irriterad   


Skit samma, jag visar lite bilder så kommer det att kännas bättre och jag får ett leende på läpparna   

Tänkte visa mina fina kort och blommor som jag fått idag men ids inte plocka och greja med kameran.. Tar det imorgon.


Oftast blir det ju kort på Wilda som ni märker, hon älskar att bli fotad och ber om att bli fotad, inte lätt att fånga grabbarna på bild nu förtiden.

Så håll till godo


Wilda ska se elak ut

  Wilda ska vara glad

   Bjöd på semlor i fredags, mamma, Jörgen, Jossan och Göran  var hit. Jörgen busade lite med Wilda

 



 

 

Hoppas alla har haft en fin Alla   dag! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards