Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Snabb-bloggar

Av Jenny - 18 februari 2011 13:30

Passar på att slänga ihop några rader medans jag väntar på att grabbarna ska dyka upp med bussen. Sen ska vi hämta Wilda och vidare till Långsele, Wilda och nån av grabbarna har visst önskat sig burgare till middag.


Har jobbat inatt, vilket toppenjobb jag har!

Vi har så härliga ungdomar så det är en ren fröjd att vara där. Igår eftermiddag blev det många fniss och skratt, underbart med detta samspel och humorn!

Galet roligt hade vi i alla fall.

Synd man inte har förstånd att lägga sig när ungdomarna går och lägger sig bara. Satt uppe och surra till  ett med "vaken-natten", var väl kvart i två innan jag somnade och sen upp igen kl 6. Men som sagt, med dessa ungdomar så kan man inte annat än att le.


Har varit till frissan, ÄNTLIGEN!!!! Sist jag klippte mig fick jag nåt fegskov så frissan fick bara klippa lite. Idag beslöt vi att inte plocka fram fegsaxen, nu är det riktigt kort   

SKÖNT!

Har köpt med mig lite hårfärg så orkar jag så blir det färg i håret ikväll.


Varit upp till lillebror och hans tjej, hon har ett par suveräna skor till salu som jag tagit hem för att provgå i. Dubbar under sulan och det behövs ju när man går efter våran väg.

Var ute och gick 1½ igår, tog med mig hunden och då tar det tid.

Hon är jätteduktig att gå fot när hon inte har koppel men så fort hon får på sig kopplet så förvandlas hon till en draghund, rätt jobbigt.

Ja det är inte lätt att ha henne med, parera halkan och hålla fast henne och samtidigt försöka ha tempo.


Har som plan att masa mig upp halv åtta imorgon och ta mig en promenad innan Anders ska iväg och jobba. Har jag otur så är det för kallt   


NU dök grabbarna upp!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards