Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Skojakt

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning!

Bröjade surfa runt efter vinterskor.

Är rätt irriterad just nu.


William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året.

Wiktor har ett par viking goretex som William har haft tidigare och som funkade bra då.

Wildas superfit gillade jag nog inte heller....


I år, trots kylan, så blir dom blöt!!! Så bra är goretex   


Har köpt inpregneringsspray och sprayat dom men inte hjälper det.

Känner att jag blir riktigt irriterad, har ju tyckt att dom varit så bra. Visst dom är dyra men tänkte som så, bra skor, klarar mycket, kan ärvad och kan säljas. Dom kommer nog inte att säljas, dom kommer att kastas!!!

Skitskor som bara funkar en säsong   


Till Wiktor har jag andra skor, ett par kängor från eskimå, värre med William.

Hans fötter är så knepiga och han ska dessutom ha inlägg så jag vet inte. Tror jag köper ett par kuoma åt honom, dom har aldrig svikit. Varför slutade jag köpa dom egentligen???


Nä ska surfa vidare i jakten på skor.

Men en sak är säker, jag rekommenderar INTE viking goretex eller superfit goretex!

Kanske lika bra att köpa på skopunkten dom är skitdåliga men billiga så då kan man ju lika gärna köpa flera stycken varje säsong så får man lite förnyelse oxå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Av Jenny - 20 februari 2011 13:42

Igår var min mormor och "morfar" hit på besök, roligt värre.   Hon köpte nästan alla kort jag hade stående, lämnade julkorten och alla-hjärtansdag korten   Måste börja pyssla lite mera med andra ord. Angenämt! Dessa köpte hon i alla fall   ...

Skapa flashcards