Alla inlägg den 14 november 2010

Av Jenny - 14 november 2010 12:24

Fick beställning på två flaskkort, kul,kul!


Så här blev dom

   

Av Jenny - 14 november 2010 12:20

Det har ju nyligen varit lov och pojkarna fick möjlighet att vara ledig hela veckan.


Måndag och tisdag satt jag och sorterade och byggde lego med pojkarna, hade jävulskt ont i ryggen kan jag lova!


Onsdag for jag på badhuset med en kompis och hennes barn. Det är MÅNGA år sedan jag var på badhuset här i stan! Det var inte så kallt som jag befarade, men duschen var het så Wilda ville knappt duscha.

     

På torsdag var vi ute på ägorna och vandrade, såg 4 stycken rådjur.

Kollade lite efter en gran för jag har nån liten önskan om en riktig gran men så tänker jag på barr och då går önskan över.


Barnen hittade en tall dom ville ta hem.

   

Fredag jobbade jag och pojkarna hade jag leaset ut till Annika.

Av Jenny - 14 november 2010 11:52

Helgen för två veckor sedan var det ju Halloween, närmare bestämt den 31:a men vi busade på lördagen istället.

Barnen hade Halloween-party med två kompisar. Alla 5 var utklädda liksom mammorna, pappan i huset gick omkring med en liten hatt med horn.


Dekorerade lite i huset, spöken, spindelnät, konfetti och lite läskiga djur.


Käkade god mat, massa godis, dricka och att snacks. Vi spelade musik och läste spökhistorier.


Det knackade på fönstret så jag kikade ut, shit i helsike va jag blev rädd, skrek i högan sky!

 

Den här figuren stod i mörkret med en ficklampa, fatta hur rädd jag blev!!


Så här fina var alla barnen i alla fall

        

 

Anders tog en tur med alla barnen, laddade med toapappersrullar för nu skulle dom ut på bus eller godis.

Dom var borta länge, länge och kom till slut hem med en påse pengar och massor av godis, otkrokar och dricka, dom hade inte fått busa hos nån.


Det var en rolig kväll som uppskattades av barnen. 


Ovido - Quiz & Flashcards