Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Vinterskor

Av Jenny - 19 november 2010 10:11

Har inga vinterskor.

Eller jag har ett par, ett par kuoma men hur snygg är dom? Inte alls, men dom är tokvarma när man är ute och busar i snön.

Vill ha något som passar på promenad och på stan och ändå håller värmen. Svårt, för det är dyrt!

Var tvungen att köpa nya vinterskor till Wilda och dom kostade 680:- så då snålar jag på mig själv istället.


Surfade runt, runt tills jag blev yr. Fick till slut träff   

Det var dessutom rejäl rabatt så det blev billigt.


  Måste dock säga att dessa är inte snygga och jag hade aldrig nånsin trott att jag skulle skaffa ett par. Iofs så vet jag inte om jag kan ha dom än....   Dom här är inte varmfodrade men dom funkar nog för en tur på stan.


Allt måste ju vara bättra än mina "gympadojjor" och mina stövletter som inte har något foder alls.


368:- med frakt är inte illa.


Nu ska jag bara hitta en vinterjacka, hur lätt är det???

Antingen är dom snygg men kall eller så dom fula och varma. Vill man kombinera snygg och varm så kostar det......

 
 
Ingalill

Ingalill

19 november 2010 13:05

Är så glad att jag har både skor och jacka som jag köpte förra året, även om jackan inte är så jättevarm.. men det är som du säger, snygg och varm verkar vara en omöjlig kombination om man inte är villig att betala hur mycket som helst!

http://www.spunkygecko.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards