Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Det här är jag

Av Jenny - 12 november 2009 11:39

 

Snäll är jag men retar man mig då har jag vapen!

Pansar, taggar och spikklubba!


I stridens hetta så har jag pansar i skallen, främst att jag inte tar till mig argument, vill inte lyssna.

Taggar i ryggen, och dom stannar kvar, har svårt att fälla ner dom även om ilskan mot vederbörande går över.

Spikklubban på svanstippen, svans har jag ju inte. Jag blir väl vass i truten istället.

Så detta med kämpa, denna beskrivning passar in på min kamp, näbbar och klor är för tamt.Man rispar ju bara lite på ytan då.

 
 
Ingalill

Ingalill

12 november 2009 22:03

Tur att du har alla dom där taggarna, med allt du måste kämpa mot!! Har tänkt på dig hela eftermiddagen.

http://www.spunkygecko.blogg.se

 
Ingalill

Ingalill

27 november 2009 12:35

Nu är det du som inte har uppdaterat på länge.... hallååååå? ;)

http://www.spunkygecko.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards