Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Farsdagskort och annat

Av Jenny - 22 november 2010 14:19

   Skulle göra kort till Fars-dag. Inte ute i god tid om man säger så, fast det brukar jag inte vara heller.

Provade nåt nytt, första försöket monterades lite fel så jag klistrade igen och satte fast så det blev ett 15*15 kort. Rätt tråkigt blev det.

 

De andra två monterade jag rätt och dom blev så här;

  Dom är öppningsbara så texten står innanför skjortan, lite annorlunda och roligt. Tom med min pappa tyckte om det.


Här är ett snabbkort till brorsonen som fyllde tonåring

 

En lo med mig och Wilda då vi var vid Nämforsen i Näsåker. Provade på att sy med symaskinen på den...

 

Min kusin skulle döpa sin lilla son och min mormor ville då beställa dopskor. Har gjort många dopskor så det känns lite trist med bara en sko liksom. Det fick bli en låda till skon

    


   

Blått förknippar man inte med jul direkt, ja inte jag i alla fall. Men det blev ett julkort i blått, tycker det blev fint

 

 
 
Bodil

Bodil

22 november 2010 15:13

Vad mycket fint du har gjort!!! Asken med dopskon var ju helt underbar!!!
Krya på dig! Kram.

http://bope.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards