Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Hormonguiden

Av Jenny - 21 januari 2010 22:45

Den här hittade jag hos Gabriell, var bara tvungen att sno den :D



Kvinnor kommer att förstå det här!
Män borde lägga det på minnet!
 


Varje kvinna vet att det finns dagar i varje månad när allt en man behöver göra är att öppna truten för att riskera sitt liv! Detta är en liten behändig guide som borde vara lika vanlig I plånboken som körkortet; varje äkta man, pojkvän, fästman, manlig arbetskamrat eller annan anhörig borde ha en sån här I sin plånbok!


FARLIGT


LITE SÄKRARE


TROLIGTVIS SÄKERT


TOTALT SÄKERT


Vad blir det till middag?


Kan jag hjälpa till med middagen?


Vart skulle du vilja äta middag?


Här, ta lite vin...


Tänker du verkligen ha det där på dig?


Wow, du ser verkligen bra ut i brunt!


WOW! Kolla på dig!


Här, ta lite vin...


Vad är du så upprörd över?


Kan det tänkas att vi kanske överreagerar?


Ta min lönecheck.


Här, ta lite vin...


Borde du verkligen äta det där?


Du vet, det finns massor av äpplen kvar.


Vill du ha lite choklad till det där?


Här, ta lite vin...


Vad har du GJORT hela dagen?


Jag hoppas att du inte överansträngde dig idag.


Du ser alltid jättebra ut i den där morgonrocken!


Här, ta lite vin...


 



Tretton olika betydelser för PMS:  


1. Pass My Shotgun (Skicka mig min pistol)


2. Psychotic Mood Shift (Psykotisk humörsvängning)


3. Perpetual Munching Spree (Oändligt tillstånd av mumsande)


4. Puffy Mid-Section (Plufsigt mellan-parti) 


5. People Make me Sick (Folk äcklar mig)


6. Provide Me with Sweets (Förse mig med godis)


7. Pardon My Sobbing (Ursäkta mitt snyftande)


8. Pimples May Surface (Finnar kan dyka upp)


9. Pass My Sweatpants (Skicka mig mina mjukisbyxor) 


10. Pissy Mood Syndrome (Pissigt humör syndromet) 


11. Plainly; Men Suck (Helt enkelt, män är hopplösa)


12. Pack My Stuff (Packa mina grejor) 


och här kommer min favorit :  


13. Potential Murder Suspect (Potentiell mordmisstänkt) 


Skicka denna information till alla dina hormonella vänner och till alla som behöver ett gott skratt...
...och till alla män som behöver en varning.

 
 
FUFUFU

FUFUFU

21 januari 2010 22:52

Haha, en så charmig men ack så sann text!

De där "PMS" betydelserna tänkte jag se om jag kunde få kopiera och lägga upp på min egen blogg :)
Och om det isåfall är möjligt, har du något emot att länkas till din blogg?

http://dusavad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny

21 januari 2010 22:55

För mig är det helt ok :D
En bra upplysning till dom som behöver upplysas, ha,ha

 
Jenny Blue

Jenny Blue

22 januari 2010 01:09

*Ha ha ha*

- Så jädra bra :) och såå sant som det är skrivet!!
Tack för det goda skrattet! Känner mig nästan manad att kopiera det hela och skicka informationen vidare..

Detta borde ju sitta med små klisteretiketter på alla 6-pack mellanöl, inne på varje killtoalett och överst på alla fjärrkontroller.. Då tror jag att samhället hade sett bättre ut.. ;)

- Ha en trevlig kväll !

http://www.jenny-blue.bloggagratis.se

 
Gabriell

Gabriell

23 januari 2010 00:07

Haha ja sno på du bara,är egentligen kanon att den sprids så alla mindre vetande män får lära sig hur dom ska hantera oss ;)

http://kingboo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards