Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Visst ja, jag har ju en blogg =)

Av Jenny - 26 januari 2011 12:49

Har nästan glömt att jag faktiskt har en blogg, eller glömt är nog fel ord. Förträngt eller nåt i den stilen passar nog bättre. Men jag har faktiskt tänkt flera gånger att jag ska in och skriva, för det händer ju lite grejer. Det blir inte så och av en rätt knasig anledning. Vill gärna ha med bilder när jag skriver, blir lite roligare så men det är det där med att ta fram dom, redigera dom, spara dom och lägga in dom i bildarkivet. Sååå många procedurer att jag inte ids.

Måste redigera dom, har ju systemkamera och korten blir stora och då tar det så lång tid att lägga upp dom.

LATMASK!


Har jobbat inatt, sovit som en kratta pga att jag har ont i ryggeb. Tror det är träningsvärk. Gick och la mig när jag kom hem, spelar dock ingen roll hur trött jag är, det går inte att sova på dagtid!!! Efter en timme gav jag upp, det kröp i hela kroppen!

Nu har jag roat mig med att fixa bilder och har laddat upp dom.

Visar lite pyssel så länge för nu väntar duschen.

              

 

 
 
Ingalill

Ingalill

26 januari 2011 21:47

Va roligt att du bloggat! Alldeles för långt mellan gångerna... =P

Zumba-kortet är ju verkligen hur klockrent som helst! Resten av dina alster är också kanonfina, blir alldeles kär i papperen på den översta asken (after eight?)!

http://www.spunkygecko.blogg.se

Jenny

26 januari 2011 23:11

Tack :)
Tror jag har fler av det papperet, ska kolla vad dom heter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards