Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jenny - 26 januari 2011 23:12

Så här i slutet av januari kan man ju faktiskt visa lite bilder från julen, eller hur?

Tänkte skriva ett långt inlägg om spöken och träning, men jag gör det imorgon. KÄnner mig lite slut efter kvällens pass, först en timme bodycombat och sen en timme bodybalance. Lär ju sova som en stock.


 

Vår urtjusiga julgran! Svårt att knäppa kort och få fotot att se ut som i verkligheten. Älskar att fixa julgranen, önskar ibland att man fick fira jul i Usa. Där kan man pynta, här i sverige ska det vara minimalt med lampor,färger och annat mumsigt.

Ljusslingan köpte min lillebror Björn åt oss på ebay, från England. 250 smålampor! I love it. Han fick mecka om den lite eftersom den inte var gjord för svenska kontakter men sånt är han duktig på.

Tillbaka till granen, i år fick vi inte på allt pynt, granen lutade lite väl mycket.

  Tomten på besök.

Vi firade faktiskt hos mamma och pappa i år, det har vi inte gjort på flera, flera åt. Men dom var nästan helt själva, bara två av mina bröder var där.

  Förväntasfulla barn

 

Nyårsafton firade vi hos fina Annika och hennes familj.

Vi åt så vi blev runda som bollar!

Rensteksröra på västerbottenost gratinerat tunnbröd, oxfile och gorgonzolaspäckad potatisgratäng och chokladpudding till efterrätt. Jag hade gjort en efterrätt oxå men minns inte vad det var.

Spelade Wii, sköt raketer och åt snacks. PÅ nåt vis så rymdes det även ost och kex!

 

Av Jenny - 26 januari 2011 12:49

Har nästan glömt att jag faktiskt har en blogg, eller glömt är nog fel ord. Förträngt eller nåt i den stilen passar nog bättre. Men jag har faktiskt tänkt flera gånger att jag ska in och skriva, för det händer ju lite grejer. Det blir inte så och av en rätt knasig anledning. Vill gärna ha med bilder när jag skriver, blir lite roligare så men det är det där med att ta fram dom, redigera dom, spara dom och lägga in dom i bildarkivet. Sååå många procedurer att jag inte ids.

Måste redigera dom, har ju systemkamera och korten blir stora och då tar det så lång tid att lägga upp dom.

LATMASK!


Har jobbat inatt, sovit som en kratta pga att jag har ont i ryggeb. Tror det är träningsvärk. Gick och la mig när jag kom hem, spelar dock ingen roll hur trött jag är, det går inte att sova på dagtid!!! Efter en timme gav jag upp, det kröp i hela kroppen!

Nu har jag roat mig med att fixa bilder och har laddat upp dom.

Visar lite pyssel så länge för nu väntar duschen.

              

 

Ovido - Quiz & Flashcards