Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Julen

Av Jenny - 26 januari 2011 23:12

Så här i slutet av januari kan man ju faktiskt visa lite bilder från julen, eller hur?

Tänkte skriva ett långt inlägg om spöken och träning, men jag gör det imorgon. KÄnner mig lite slut efter kvällens pass, först en timme bodycombat och sen en timme bodybalance. Lär ju sova som en stock.


 

Vår urtjusiga julgran! Svårt att knäppa kort och få fotot att se ut som i verkligheten. Älskar att fixa julgranen, önskar ibland att man fick fira jul i Usa. Där kan man pynta, här i sverige ska det vara minimalt med lampor,färger och annat mumsigt.

Ljusslingan köpte min lillebror Björn åt oss på ebay, från England. 250 smålampor! I love it. Han fick mecka om den lite eftersom den inte var gjord för svenska kontakter men sånt är han duktig på.

Tillbaka till granen, i år fick vi inte på allt pynt, granen lutade lite väl mycket.

  Tomten på besök.

Vi firade faktiskt hos mamma och pappa i år, det har vi inte gjort på flera, flera åt. Men dom var nästan helt själva, bara två av mina bröder var där.

  Förväntasfulla barn

 

Nyårsafton firade vi hos fina Annika och hennes familj.

Vi åt så vi blev runda som bollar!

Rensteksröra på västerbottenost gratinerat tunnbröd, oxfile och gorgonzolaspäckad potatisgratäng och chokladpudding till efterrätt. Jag hade gjort en efterrätt oxå men minns inte vad det var.

Spelade Wii, sköt raketer och åt snacks. PÅ nåt vis så rymdes det även ost och kex!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards