Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Jenny - 1 oktober 2009 13:08

Har bråkat med min kamera idag :(

Jag har ju haft lillebror Görans systemkamera på lån sen i början av juni och knäppt sjukt mycke kort. Nu har han lånat tillbaka den :S så jag måste använda min lilla kompaktkamera.

Vi har samma pixel-tjofräs men korten går ändå inte att jämföra. Med hans kamera så kommer detaljer, färger ja allt kommer fram. Min kamera knäpper tråkiga, färglösa kort.


Jag har ett expert-kort, skulle kunna köpa mig en egen kamera...utan problem. Köp nu-betala sen...eller nåt. Låter väl bra...men nä behöver ju en bättre tv oxå. Ska ju glasa in altanen, ska till Stockholm i slutet av oktober, ullared i november..............


Får tjafsa med min skitkamera, den är ju betald i alla fall så.............


Nä här kommer bilder :D

 


Ett beställningskort. Suddade ut ansiktet för jag vet inte om jag får publicera annars, känner inte mamman liksom.


 

Enkelt kort utan krusiduller med papper köpta på tradera :-)


Utmanande mig själv igen, gjorde ett dragspelskort, ha,ha. Hittade en tutorial på nätet, den var inte så bra så lite fick jag trixa på egen hand.

 


Här är oxå ett rätt enkelt. Lånade Inga-Lills spell-binders i tisdags när jag där och pysslade. Åkte sen hem och skrev ut text på datorn och sen var det klart...........nästan

 

Av Jenny - 1 oktober 2009 12:59

Är inne i en period då mitt startsnöre inte fungerar eller så är det tändstiften som är slut. Jag kommer liksom inte igång, skulle ha bytt gardiner i köket. Ett fönster är bytt men inte det andra. KÄnde i morse att det inte gick idag heller, det var ju minusgrader. Tro om det kommer att bli putsat.....


Har ont i halsen och i en bihåla, kan var det som stör mig, vet inte.


Ska snart iväg och jobba i alla fall. Måste packa jobbväskan, har ju jourpass i natt. Måste även plocka ihop lite julgrejer och ta med på loppisen. Har gjort några nya julkort.


Igår vabbade jag halva dagen, sen fick jag sjuka mig själv.


Fick min medicin i tisdags, ska bli intressant att se hur det kommer att fungera. Idag vet jag inte om jag tagit mitt piller eller om jag råkade ta Williams insomningsmedicin..känner mig rätt konstig.


Nä ska nog gå och packa ihop nu.

Ovido - Quiz & Flashcards