Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Jenny - 10 oktober 2009 23:33

Här kommer en bild av mig

och min dotter!

 


Av Jenny - 10 oktober 2009 23:24

Borde kanske inte sitta här och blogga i mitt tillstånd Tungan ute men va fan, man måste ju bjuda på sig själv, ha,ha.


Idag har vi varit på dop, dubbeldop! Martin och Annelie har idag döpt sina barn, Engla och Felix! Ja, Felix är inte Martins grabb men hans bonusgrabb.


Jag har i alla fall blitt utvald till att bli Englas fadder tillsammans med Björn! HUr vågade dom det? Bäst att sköta sig!

  Här äe prinsessan Engla Nelly Lidén


Dessa dopskor gjorde jag till Engla och Felix. Nä, varför skulle jag göra "VANLIGA" dopkort när jag kunde göra så här?

 

 

   

Efte dopet åkte vi och köpte lite middagsmat och lördagsgodis. Sen hem och kocka pommes och hamburgare Tungan ute Sen for vi hem till min mor och far, där fann vi även min momma och hennes karl.  Anders åkte hem med barnen och jag stannade kvar. Vette sjutton va det va i det vinet för jag är inte nykter nu kan jag då säga. Undra va medicinen säger om det egentligen??


Borde kanske gå och lägga mig?! Eller inte?!



Ovido - Quiz & Flashcards