Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jenny - 2 oktober 2009 22:52

Lillprinsessan har bitit sig i tungan i eftermiddag Gråter Stog och grejade på en plastlåda och vips så tippade den och hon slog hakan i bordet! Fy fan va det blödde!!!


Jag tål ju inte blod, blir alldeles yr i huvet. Ringde mamma så nån annan vuxen kunde höra om jag svimma eller nåt....

Wilda grät mest från början, det gick över fort men det blödde bra mycket en stund. William kom in och blev alldeles hysterisk och tyckte vi skulle sätta på plåster. JO, visst Tungan ute


Men nog har hon ont allt. Sover oroligt, svårt att suga på nappen, tycker sååå synd om henne. JAG borde ju tagit bort lådan, vet ju hur det kan sluta, men tänkte jag så långt? Nä, så smart var ju inte jag Obestämd


Nä, jag ska nog gå en våning upp, ska krypa ner under täcket med henne.


JObbade natten och är rätt mör...Imorgon blir det loppisen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards