Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Sista tonåringen

Av Jenny - 21 oktober 2009 00:00

har nu blivit 20 år!  GRATTIS BJÖRN!


Min yngsta lillebror Björn har nu lämnat tonårslivet och nått bolagsåldern. Han hade visst varit in på boa för att prova sin nya "rättighet"


Han åkte hem från Strömsund i eftermiddag så vi samlades alla hemma hos mamma och pappa ikväll för att fira och äta smörgåstårta. Just ja, dom gjorde jag ju igår kväll därför fick jag inte ensamtid på kvällen utan på natten.


Han håller på att köpa en bössa så vi hade alla lagt en slant till det. Köpekort gick ju inte an med en scrappare i släkten så det ägnade jag mig åt inatt då jag var vaken.

Nästan så att jag inte vågar visa resultatet här. Har nämligen ändrat en grej på en stämpel med hjälp av dator, bildredigering och lite kalkeringspapper eller vad det heter. Vet inte om man får göra så Oskyldig


Skitsamma, jag väljer att våga visa Tyst

    

 

Jag var lite finurlig faktiskt om jag får säga det själv. Kom på att jag hade kardborreband, ja inte Wilda, men ett vanligt kardborreband. Klippte en liten bit och klistrade fast så locket kunde förbli stängt. Fiffigt av mig Cool


Nä, slutbloggat nu!

 
 
Ingalill

Ingalill

21 oktober 2009 09:58

jättefint kort! smart detdär med kardborre, det ska jag lägga på minnet!

http://www.spunkygecko.blogg.se

 
Jenny

Jenny

23 oktober 2009 22:07

Jätte fint kort!!

http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards