Alla inlägg den 16 april 2009

Hua

Av Jenny - 16 april 2009 23:30

så kallt det är,vart tog solen vägen???

Har hållit värmen bra idag, barnen har hållit mig varm :-D Det har varit fullt ös hela dagen. Lilla Wilda är snabb, högljudd och helt vild! Valde nog fel namn, men hon är såå go! William åkte till en kompis efter lunch medans jag, Wiktor och Wilda åkte till en kompis till mig. Vi har inte träffats på hur länge som helst så det var trevligt att hälsa på. Hon hade köpt en helt underbar tapet, jag som inte gillar mönster och sånt. Men den var helt underbar, vill oxå kunna göra en fondvägg!

Annars har ju dagen varit full av jagande, medlande och uppassning, ja just ja, tröstning. Wilda har ramlat mot nedersta trappsteget och bitit sig i tungan, knockat huvudet vid tre tillfällen när hon böjt sig ner och ramlat i trappan för första gången. Wiktor har haft ont och varit jättetrött då blir han ledsen av små saker och William var inte på bra humör när jag hämtade honom hos kompisen. Nåt har inte varit bra men han säger inte vad, det kommer väl nästa vecka när han fått bearbetat lite. Den enda som inte sett till att jag har haft fullt upp är Freja. Men det fixade vi när Anders kom hem. Skulle ut på promenad ikväll, (blev ju inget igår)tänkte att Freja skulle få följa med. Hjärnan måste ha varit trött som kom på den tanken för hon är ett monster i koppel!!! Jag blev knäckt bara av att jag tog med henne :-( 


Fick förresten brev från Vägverket eller vad det nu heter, dom har ju bytt namn. Min bil har visst körförbud!!!!!!!!!!!!!! Jag ansvarar för mycket i detta hus, men jag vägrar ansvara för bilar oxå, speciellt när dom står på Anders ;-) Måste alltså fixa besiktningstid...............


Ska bli skönt att jobba helg i alla fall................


Av Jenny - 16 april 2009 00:00

Klicka på den länken http://www.freestreet.se/?r=8831 

man kan samla poäng och få gratis kläder eller nåt sånt. Läste inte så noga, såg bara ordet "gratis" :-P

Ovido - Quiz & Flashcards