Alla inlägg den 20 april 2009

Av Jenny - 20 april 2009 22:53

och känner mig nöjd!

Har ju varit på scrap-booking kurs ikväll, jag gud va jag tjatar om denna kurs! Men det var så skoj! Det är så härligt och få sitta och pyssla ch skapa (och dessutom ingen som stör)att använda sin fantasi.

Allra svårast var det ju att välja kort! Typ 20 av mina 37 medhavda kort vill jag skapa av men det finns ju begränsningar.

Nackdelen med scrapbooking är att det är en dyr hobby. Bara en grej för att stansa ut bokstäver kostar runt 900 kr, men man kan köpa till små platta grejer och stansa ut precis vad som helst. Vill ha! Men man får väl nöja sig med färdiga saker, men man hoppas ju att Inga-Lill fixar många pysselträffar så man kan komma och skapa lite. Då får man ju låna såna stansar om man är snäll ;-)


Jag sitter i alla fall här glad och nöjd över kvällen, gjorde en färgig albumsida och en började jag på men hann inte klart.

Av Jenny - 20 april 2009 16:18

Besiktat bilen, ombesiktning. Jag kan sia jag :o)

Korten hann komma, skitbra! Då har jag ett gäng jag kan välja bland ikväll på kursen. Är så glad!

Tänk, 3 timmar för mig själv!! Inga-Lill kommer att få sparka ut mig kl 21 :-P

LYX

Av Jenny - 20 april 2009 10:44

Här sitter jag, knäpp tyst u huset, bara datorfläkten surrar. Skönt!

Jag har tagit mig en "fridag" idag. körde Wilda på dagis och ska spendera 2 timmar alldeles själv till att göra ingenting.....Sen kl 13 är det dags för besiktningen, det blir ju ombesiktning, det vet jag.

Tanvärk har jag oxå, blä. Har en tand som jag får jävulskt ont i emellanåt, men man hittar ju aldrig nåt fel så jag sparar över 500 kr genom att stå ut med smärtan ett tag. 

Ska nog kolla postlådan nu, måste  se om jag fått några kort levererade idag.


Ovido - Quiz & Flashcards