Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jenny - 23 april 2009 22:05

på bloggen!

Har varit för trött att skriva och igår jobbade jag natt, på jobbets dator går det inte att blogga :o(

Idag när jag jobbat klart åkte jag till G för att stansa lite, hon har en cuttlebug och massor av alfabet att stansa. Höll på i nästan tre timmar! Det blev till slut lite tröttsamt, det blir så rörigt och fullt med saker. Det är väl enda nackdelen med att scrappa. Efter det åkte jag och solade, det var längesen jag solade i tuben men gjorde det idag, shit va varmt det blev!!'

Hämtade barnen lite tidigare, saknade dom! Ibland är det skönt med dessa timmar efter jobbnätter men ibland vill jag helst hämta dom på en gång så jag får krama på dom.

Stannade ute när vi kom hem, det var så härligt väder. Hittade blåsippor i rabatten, längtar till hela rabatten står i blom!

Ikväll var det scrappkurs igen, det är så roligt. Men va mycke man vill hinna med. Hoppas jag hinner med att åka på  pysselträffen i helgen så jag kan scrappa klart kvällens alster. Den är så snygg! Bild kommer när den är klar. Men layouten på Freja blev klar i alla fall, här kommer den;

Imorgon börjar jag tidigt, jobbigt! Ska ringa massa telefonsamtal tänkte jag, måste fixa alla delegeringar och lite annat.

Nä ska nanna kudden nu.


Ovido - Quiz & Flashcards