Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning!

Bröjade surfa runt efter vinterskor.

Är rätt irriterad just nu.


William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året.

Wiktor har ett par viking goretex som William har haft tidigare och som funkade bra då.

Wildas superfit gillade jag nog inte heller....


I år, trots kylan, så blir dom blöt!!! Så bra är goretex   


Har köpt inpregneringsspray och sprayat dom men inte hjälper det.

Känner att jag blir riktigt irriterad, har ju tyckt att dom varit så bra. Visst dom är dyra men tänkte som så, bra skor, klarar mycket, kan ärvad och kan säljas. Dom kommer nog inte att säljas, dom kommer att kastas!!!

Skitskor som bara funkar en säsong   


Till Wiktor har jag andra skor, ett par kängor från eskimå, värre med William.

Hans fötter är så knepiga och han ska dessutom ha inlägg så jag vet inte. Tror jag köper ett par kuoma åt honom, dom har aldrig svikit. Varför slutade jag köpa dom egentligen???


Nä ska surfa vidare i jakten på skor.

Men en sak är säker, jag rekommenderar INTE viking goretex eller superfit goretex!

Kanske lika bra att köpa på skopunkten dom är skitdåliga men billiga så då kan man ju lika gärna köpa flera stycken varje säsong så får man lite förnyelse oxå.

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!


I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet.

Fick ingen promenad igår på tisdag

Idag hade jag planerat att åka på zumba-express på feka innan jag började arbeta, även det sket sig. Och inte kan jag ta en promenad heller.


Jag har Wilda hemma från dagis, hela veckan.

Hon är pigg men hon är snorig och har en vass hosta. Inte så mycket än så länge men jag tänkte att jag skulle mota olle i grind.

Bättre hon får vara hemma och ta det lugnt istället för att få nån långvarig sjuka.

Anders kommer hem och byter av mig innan jag ska iväg men hinner ju inte träna nåt.

Soffpotatis har jag blivit.

Hm, va ska jag skriva nu då!!??


Hade massor i huvet men det försvann, ja,ja. Får väl börja dammsuga istället, göra nån nytta.

Ovido - Quiz & Flashcards