Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Jenny - 2 februari 2011 21:52

Igår var man aktiv idag har det varit precis tvärtemot!

Somnade med min bok i handen, vaknade till lite när Anders kröp ner men släckte bara och fortsatte sova. Somnade före tolv!!!

Imorse när larmet gick så var det snooze som gällde, Anders var upp och prata med mig innan han for, jo jag var vaken   

Tio i sju ringde han och kolla, jag sov som en gris.

Fick i alla fall iväg William med bussen, Wiktor fick sova en stund till.

Var så jävulskt trött så det gjorde ont i bröstkorgen. Tjock i näsan och det enda som kom när jag snöt mig var rött äckel.

Naturligtvis så märker ju Wilda att man inte är på topp så då måste hon trilskas men vi kom iväg, slängde typ in henne bara på dagis.

Järnet till stan, huvudvärk som hette duga, sprängde så det rann ur både näsa och ögon och sen ett härligt illamående på det.

Besöket hos logopeden var en pina, satt bara och gäspa och kämpade för att hålla mig vaken.

Det var en bra logoped kändes det som, lite nervös men det blir nog bra. Wiktor har ju träffat logoped i 3-4 år men vi har typ bara varit på koll två gånger om året. Nu har vi tre träffar inbokade i februari och början på mars. Så nu är man hoppfull igen.


Handlade lite i stan innan vi begav oss hem.

Samlade ihop mig för att ge Wiktor lite lunch, själv pallade jag inte att äta. Kollade fejjan lite och sen la jag mig på soffan och somnade! Det är illa om jag lyckas sova på dagen!


Skulle till doktorn med mig själv och idag hade väl varit ett ypperligt tillfälle att få komma dit och beklaga sig, avbokade, jag orkade helt enkelt inte   Ingen träning blev det heller, hade nog bara ramlat eftersom balansen tagit paus ibland.

Fortfarande lika trött, stundvis så trött så det har varit påfrestande att tom prata! Vinglig och konstig.

Blir nog bättre imorgon, för jag ska strax ta med mig Bella och Edward en trappa upp, får se om hur mycket jag hinner läsa innan jag somnar.


Just ja, hade en liten stund med energi efter tuppluren så då satte jag mig och pysslade. Det ena kortet jag la upp igår var ju egentligen inte färdigt. Hade ingen insida och inte stämplat bak. När jag började så insåg jag att det nog inte var klart på framsidan heller, det blev lite glitter, en fjäril och en blomma till.

 

Så var det dags för insidan, varför ska insidan alltid vara så rak och fin?? Testade nåt nytt

 

Och sen blev det en baksida oxå

 


Så, det var allt för ikväll. Hoppas på en bättre dag imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards