Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Jenny - 11 mars 2009 22:22

Go kväll, go kväll :o)

Har jobbat idag, personalmöte och lite annat. 

Tog en friskvårdstimme idag, följde B och G på niphälsan för att träna lite. Ovant men skönt...tror jag ser fram emot nästa gång...hoppas det blir på måndag innan jobbet. Måste ju komma på rätt spår igen. Blev otroligt mycket slarv med min gi-kost under och efter fjällhelgen. Så idag var det bara att börja om på noll och toppa med lite träning som sagt. Har gett mig den på att jag SKA gå ner de sista 8 kilona oxå. Sen 28/5 -08 har jag tappat drygt 20 kg men har stått stilla länge nu :( Slarvar ofta.........


Efter arbetspasset passa jag på att åka in på sun vision för att sola innan hemfärden, stå-solariet var upptaget så jag prova ett tradiotionellt solarium. Varmt och skönt men för kort tid....hade bara lösa pengar till 12 minuter. Iofs bra då jag har lätt att få eksem i solarier. Men nu har jag gett mig den på att försöka få lite färg på mig....har inte allt för lätt för det.


Anders går omkring och påtar på, dammsugar och plockar...Jag fyller ju år imorgon..vill inte bli äldre, tycker det är jobbigt. Har bara bakat bullar att bjuda på, får väl fixa köpebröd imorgon när jag ska in till stan. "Stora W" ska träffa psykologen igen.


Nä får sluta här, det går inte att sitta vid datorn med linser, blir torr och det irriterar. Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards