Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Jenny - 16 mars 2009 22:58

Har jobbat kvällen.. Extra skoj då samtliga var på så strålande humör.


Vilken märklig magsjuka som härjar. Magsjuka sägs ju smitta snabbt men inte i detta hus. Wilda blev sjuk i torsdags eftermiddag, Anders på lördag eftermiddag och nu i eftermiddag var det Wiktors tur! Blä och fy, tur man var på jobbet :o) Anders är duktig på att ta reda på såna otäcka saker, det är inte jag. Är det något som får mig att vika mig på mitten så är det spyor, hua finns inget värre!!!!


Har fått in flera anmälningar till "bytardagen" nu,kul. Man oroar sig ju massor för att ingen skulle vara intresserade. Fick många förfrågningar efter förra gången jag va med och fixade, hoppas dom hör av sig denna gång. Sen hoppas jag att en säljare från förra gången hör sig och är med igen. Hon hade så fina kläder och mycke kläder, vill handla av henne :o)


Nä nog för idag.


Av Jenny - 16 mars 2009 11:02

Vet ju inte om någon läser min blogg :-P Men om ni läser den och bor häromkring så vill jag göra lite reklam för barnbytardag den 29/3 i Församlingsgården i Långsele. Stor och ljust, gott om utrymme, inge trängsel och kläderna ligger snyggt och prydligt :-D

Barnbytardagar 

Av Jenny - 16 mars 2009 07:41

Japp så börjar en ny vecka igen.

Blev inge magsjuka men låg ändå hela dagen, hade fruktansvärt ont i magen, ont i huvet och mådde illa till och från men blev inte mer än så, vilket var en himla tur. Nu borde ju faran vara över för oss andra tycker jag. Vi har inte tid att William blir sjuk, han ska på habiliteringen både tisdag och onsdag.


Velar lite hit och dit idag...Jobbar kväll och funderar över om jag ska träna på niphälsan innan jobbet eller om jag ska ta en promenad här hemma. Ute är det regnigt vilket talar emot promenaden, men jag har inga skor att ha på mig om jag ska träna på niphälsan. Slutar säkert med ingenting, ha,ha.

Sola ska jag göra i alla fall, det är ett som är säkert.


Nu ska jag väcka Wilda.



Ovido - Quiz & Flashcards