Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Jenny - 15 mars 2009 11:17

Sur jag blev nu då! Hade skrivit ett långt inlägg när jag skulle lägga upp en bild, inte visste jag att man måste spara inlägget innan man ladda upp bilden. Jäkla teknik!

Ja här sitter jag, har ingen lust att göra något idag, känns som om magsjukan som Anders hade igår ska drabba mig, mår lite tjyvens :-(

Grabbarna bygger lego uppe, Wilda har precis gått upp för att sova.

Anders han är på väg till skogen för att hämta hem ett lass ved som min snälla pappa bistår oss med. Han är så snäll min pappa, han ställer upp för allt och alla i tid och otid utan att någonsin kräva något tillbaka. Han har svårt att själv be om hjälp när han behöver, trots att han ofta är trött och slut. Jag är glad att det blev som det blev för 35 års sedan, att det blev han som "blev" min pappa!


Vi skulle ha varit på föräldramöte på Kulla förskola idag men det blev inställt, det är tydligen inte bara vår familj som drabbats av illasinnade kräkbakterier...blä och fy för magsjuka, det värsta som finns!


Fick min senaste klädleverans från Me and I igår, alltid lika kul. Jag är ju frälst sen hösten 05 tror jag det var.

Har egentligen svårt för "dyra" inomhuskläder och blir inte riktigt övertygad men jag är sååå impad av kvaliten på me and i´s kläder. Jag tvättar och tvättar men det märks inte på kläderna. Ifjol köpte jag svarta tröjor med korv och bröd på till grabbarna, tvättat och tvättat men dom håller både form och färg fortfarande. Nu på första visningen köpte jag banantröjor

till pojkarna. Till Wilda köpte jag medaljongklänning  och prickiga tightsen till, det är så fint. Köpte även limegröna frottebyxor till henne så nu senaste visningen ville jag ha något som matchade så det blev kalaströjan och så slank det med en  medaljongkjol till mig så nu kan jag och Wilda matcha varandra :o)

Nä nu ska jag göra nånting vettigt......eller inte..........

 

Ovido - Quiz & Flashcards