Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Jenny - 4 juni 2009 00:00

Glömde en sak som jag skulle skriva om igår.

Var till frissan för lite klippning igår. En frissa som jag inte brukar besöka.

Har annars en väldigt trevlig tjej som klipper mig men henne ville jag inte ringa då hon precis varit utomlands.

Hur som helst så var jag på en salong. Helt 100% nöjd blev jag inte, brukar inte bli det heller annat än hos min "egen" frissa men det som störde mig var surret från människan! Jag blev faktiskt riktigt irriterad, skruvade på mig och ville bara kliva upp och gå därifrån. Jag var inte sugen på att kallprata, märker dom inte det? Eller är det lag på att man ska stå och surra med sina kunder. Jag känner inte personen i fråga, så varför ska jag prata med henne? Visst kan väl jag surra med vem som helst men inte då! Ja, ja henne vill jag inte klippa mig hos igen i alla fall!


Det var tungt att åka på jobbet idag. Mådde inte så bra, tung i kroppen, ont både här och där tom i ryggen! Ont i halsen, frös och svettas om vartannat, ja jag mådde piss imorse. Tyvärr gick det ut över barnen, blev irriterad på dom fast det inte var deras fel :-( Men det var bara att packa sig iväg och lämna barn på skola och dagis.

Personalmöte som startade med hjärt o lungräddning på Niphälsan. Uppfriskning av minnet som vi gör varje år, borde sitta som gjutet i skallen vid det här laget så man hoppas ju att det funkar om man måste använda kunskaperna.

Tillbaka upp på jobbet för att fortsätta med sånt som skulle avhandlas. Vi hade fått en jätteask med choklad, jag kastade allt om GI åt skogen!! Jag vräkte i mig choklad och snoddas! Behöver jag säga att min kropp är nu i uppror, magen mår urkasst?!! MEN jag mådde sååå mkt bättre psykiskt :-P Dessutom blev jag både piggare och gladare.

Lunchade sen med M och G på Valvet. Blev bara grönsaker och vårrullar, älskar vårrullar, kan nog äta hur mkt som helst.........känns det som i alla fall.


Gjorde hemlagad pizza till middag. Gjorde samtidigt morgondagens middag, fiffigt värre.


Min pappa har sålt och levererat hö till Cirkus Brazil Jack idag. Som tack för det så fick han 12 biljetter till kvällens föreställning!! Inte illa va? Så Jörgen, Göran, Björn, Martin, Annelie, Anders, Emelie, Olivia, William, Wiktor, Felix  och min pappa har varit på Cirkus ikväll. Wilda fick hänga med mig på Styrelsemöte, hon är för liten för att sitta på cirkus så länge. Grabbarna var helnöjda när dom kom hem i alla fall.


Ja annars händer väl inte mycke. Snart är det fredag i alla fall, då drar vi söderut. Björn kanske hänger på, har inte hört nåt. Wilda ska vara hos mormor och morfar, William och Wiktor ska vara hos farmor o farfar och Freja får bo hos Jörgen.


Imorgon är jag och Wilda lediga! 


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards