Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Jenny - 25 juni 2009 23:11

Vilken underbart varm och härlig dag det varit. Alldeles perfekt, behöver inte ha varmare än så här :o)

Vid elva kom min svägerska med sina 4 barn, jag skulle vara barnvakt.

Kl 12,30 ca kom "nästansvägerskan" med sina 3 barn så det har varit fullt hus :o) Ungarna har badat hela dagen!! Lillebrors dotter Olivia har badat typ hela tiden utom när vi hade glasspaus och då vi åt middag, ett riktigt blötdjur! Storebrors pojke, Kasper var även han i mesta delen av dagen! Helt otroligt vad dom badar. Även jag har badat, måste ju passa Wilda när hon badar. Visst hon kan sitta i ringen och plaska runt med mig utanför men hon är rätt orädd utav sig så det känns tryggast att jag är i vattnet. När man stått en halvtimme i gassande sol så är det riktigt skönt att doppa sig!

Men jag säger det igen, jag vill ha en större pool, kan man få önska sig det, blir önskan uppfylld? Tror inte det, om jag inte blir bästis med en brandman som kan fylla den åt mig säger Anders.


Tänk va bra man kan ha det ändå! Jag har suttit i godan ro på altanen i värmen, fått sola lite och mått gott. Samtidigt har man haft ögonen på en massa barn men det har varit skönt, inte ett dugg jobbigt! 

Det hade varit betydligt värre om jag hade varit tvungen att åka på Risön. Jag skulle inte ha pallat allt folk och svårigheten att hålla koll på mina barn bland alla andra barn.

Det blir ju billigt oxå. Mat, dricka och glass, allt finns hemma :o) Urs va snål jag känner mig nu ;-)


Ja nåt mer har väl inte jag att tillägga. Jo, måste gnälla! Jobbar helg....fredag 11-21 och sen ett jourpass 9-9 (lördag söndag). VILL INTE!!!! Nä, jag vill verkligen INTE! Brukar aldrig känna så men nu gör jag det!


Sätter in två bilder som är knäppta med min nya mobil

 

 


Av Jenny - 25 juni 2009 11:56

HIttade en kampanj :-)Man kan samla poäng och värva sina vänner, man får då glasscheckar att använda som betalning! Så följ länken och sätt igång att värva :o)

Ovido - Quiz & Flashcards