Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Jenny - 18 juni 2009 00:01

är här för att stanna....tror jag.


20.14 låg alla tre barnen, inte långt efter hade alla somnat :D

Gick ut med Anders, vi skulle hjälpas åt med poolen. Så efter en utdragen brottningsmatch med miljarder bittra mygg så står den nu på plats. Fylld med 3000 l 3 gradigt vatten (bara 2000 kvar) och jag har kommit underfund med att jag trots allt ska glasa in altanen!! Ramla inte av stolarna nu ni som vet vad jag anser om pensionärskuvöser!!! Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig, eller hur??


KLippt gräs, rensat ogräs och pulat på. Jag gav upp vid 23 för då var det KALLT!!!


Nä nu blir det sängen nästa, ska upp igen imorgon för att jobba. Tänker baka bullar på jobbet. Våran C har ju slutat och med henne fikabrödet ;-) Närå, men det kan vara gott med lite bullar i frysen om man ska på utflykt eller nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards