Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Soptunna!

Av Jenny - 12 juni 2009 16:51

Ja som en sån känner jag mig!

Mig använder man sig för att ventilera skit, eller till att fixa skitsaker eller göra andra insatser som ingen annan kan eller orkar göra. Jag ska lyssna och ställa upp i tid och otid.

Mig är det ingen som lyssnar på, mig är det ingen som kommer springande till och jag är alltid den sista i kedjan att få veta saker. 


Men det är väl så, jag är SUPERWOMAN som alltid klarar sig!



 
 
Carola

Carola

13 juni 2009 10:32

Vännen, vännen,vännen..... Jag tror att det är du som har LITE för höga krav på dig själv, DU behöver inte vara SUPERWOMAN.
Du måste lägga alla måsten åt sidan, lägga fokus på dig själv, jag lovar, världen rasar inte...
Förstår att det är mycket nytt som ni fått ta in nu, och att det tar tid att smälta. Men om det är några som fixar detta så är det NI!!

Kram

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

13 juni 2009 22:31

Du är välkommen hit och deppa lite, om du vill.... Kaffe finns iaf :-p

Kram

 
Jag själv

Jag själv

14 juni 2009 07:56

Carola; tack snälla du! Men jag har svårt att lägga måsten åt sidan, tycker inte om att ha saker ogjorda ;-)
Åsa; jobbar till på måndag, hör av mig

http://chip-stina.bloggagratis.se

 
Carola

Carola

15 juni 2009 16:55

Jag förstår att det är jobbigt när saker blir ogjorda. Men jag vet att du har stora krav på dig själv, eller hur?
Du kanske bara måste dra ner lite på kraven, så lättar kanske lite av "bördan".

Kram kram!!

http://familjenmahlberg

 
Ingen bild

Jag själv

18 juni 2009 00:01

Carola! Du känner mig lite för bra tror jag ;D
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 mars 2011 21:40

Sollefteå sjukhus har tydligen en logoped för barn vilket var läängesen.   Jättetrevlig och duktig tjej!   Wiktor harj´ju gått hos logoped i flera år men vi har aldrig fått tider för "behandling", vi har bara varit på kontroll. Så hade vi f...

Av Jenny - 2 mars 2011 21:21

Har nyss sett veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock, blev en aning besviken på domarna. Varför kastar man ut två stycken för, det är väl bara att bestämma sig för en. Lite småfegt. Dagen har rullat på, William hemma idag oxå men Wilda har varit...

Av Jenny - 27 februari 2011 22:20

Ja, en vecka kvar innan det är dags för sportlov, får se vad det blir för sportlov.   Mina barn är nästan aldrig sjuka! William är aldrig sjuk. Det har kännts gudomligt skönt att dom klarat sig från allt som gått runt. Det är väl bara Wiktor so...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:53

Det blev ingen dammsugning! Bröjade surfa runt efter vinterskor. Är rätt irriterad just nu. William har ett par superfit goretex, dom har han fått genom ortopedtekniska, funkade kanon förra året. Wiktor har ett par viking goretex som Willi...

Av Jenny - 23 februari 2011 07:26

Känner mig en aning uttråkat och less!   I måndags jobba jag natt, skulle ta friskvård och äntligen gå på zumba. Det sket sig, snorig och "frysig" så jag fick hoppa över, dumt att utmana ödet. Fick ingen promenad igår på tisdag Idag hade jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards