Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Jenny - 9 maj 2009 23:47

Sitter nu på jobbet och skriver, får se om det fungerar denna gång. Vill ju skriva!!

Har jobbat sen 9 imorse. En riktigt trevlig dag har det varit. Var ner på stan, två av ungdomarna hade önskat det. Men ja, ingen av dom var särskilt intresserade av affärer, dom fick bestämma men jag tror dom tyckte det var roligast att bara träffa folk dom kände. Handlade lite mat innan vi begav oss hemåt, en av ungdomarna önskade det till middag samt diverse tillbehör. Roligt med tillbehören faktiskt, för h*n gillar inte det som starkt men ville ändå ha både tzatziki och guacamole :o)

Hemfärden var en tung match! Bra för mig dock som faktiskt hade promenaddag  idag. Jag tog på mig att dra rullen hela vägen hem, svettigt värre men riktigt skönt. H*n som satt i rullstolen njöt av mitt pustande och flåsande, kul att göra någon glad ;-P


För övrigt rullar såpan Helgum Crest vidare med fler lögner, svek och skit! För er som inte är insatta så vet jag egentligen inte vad jag ska säga! Men någon i min närhet har kommit på efter X antal år tillsammans med sin partner att h*n inte vill vara kvar. Man tycker ju att man skulle kunna prata med sin partner efter så många år! Men inte funkar det när hjärnan gått i pension inte. Trots att vinterns alla lögner nu rullas upp och avslöjas en efter annan så kan h*n fortfarande inte vara ärlig!! Snacka om att inte ha ryggrad!!!! Men det kanske är ett fadersarv!! Fadern gled ju omkring på en väg fylld med lögner under många år, han var dock en jäkel på att ljuga, han blev ju aldrig avslöjad.

Om h*n inte är ärlig mot alla oss runt omkring hur i helsike kan den andra inbilla sig att h*n är ärlig mot denne? Fattar ingenting!? Sen försöker h*n ur min synvinkel sett lägga skulden på den blivande expartnern? "Ni vill ju ändå inte ha mig här" säger h*n Eh det är ju h*n som inte vill vara där! H*n är ju den som vill skiljas, h*n som inte ens haft stake att fixa skilsmässopapper...hm. Undrar om han ens vet VAD h*n vill. Jag kan inte längre prata med personen i fråga, vet inte om h*n vill prata med mig ens :-) Jag svek ju h*n iom att jag valde "fel sida", barnens istället för h*ns. Skitsamma, blandar man in mig och börjar fråga vad jag tycker då säger jag vad jag tycker inte vad jag tror att personen vill höra. 


Imorgon slutar jag kl 9, då SKA jag sola! Hann inte innan arbetspasset började i fredags och när jag slutade kl 21 var det stängt :o( Men imorgon ska det ske. Efter det blir det till att åka hem och svida om. Det är vårstädning på kulla dagis, ute och inne. William vill absolut inte åka dit så jag tror jag ska ringa och kolla imorgon om jag kan vara hemma, Anders ska dit och snickra han. Har för mig att dom sa på föräldramötet att alla inte behövde komma, det blev så trångt då. Men jag ska ringa och kolla  i alla fall.

Nä nu ska jag försöka sova lite. Tror ju inte det blir mycke sömn inatt heller tyvärr......... 

Ovido - Quiz & Flashcards