Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Jenny - 23 maj 2009 21:31

Var ju ner på marknadsmässan. Hittade endast ett par solglasögon. Det var väl mest barnen som hittade saker.

När vi åker på liknande aktiviteter eller sundsvall så ger vi barnen varsin "slant"  då är det upp till dom att fundera över vad dom vill köpa. Funkar så himla bra, inget tjat och inget gnäll. När pengarna är slut så är som slut och inget mer snack om saken. Billigt blir det för mig och Anders :o)


Sen blev det middag hos Anders föräldrar, blev kvar ganska länge. Innan vi åkte hem köpte barnen lördagsgodis.

Mamma och pappa kom ner en sväng på lite kaffe.


Alla barnen sover och vi sitter och funderar på vad vi ska göra.....


Jobbar imorgon...............

Av Jenny - 23 maj 2009 11:41

Det funkade tokbra, vart ju hur många inlägg som helst!!!

Tog bort alla utom ett, tyvärr försvann din kommentar Carola! Det var inte meningen! Men man såg inte i listan vilket som hade kommentar tyvärr.


Slutade kl 9 for och sola. Tjejen innan mig hade mage att inte torka ut solariet, snuskskalle! Jag har som tur är vanan att torka både innan och efter. det blev hysteriskt varmt idag, kändes som om jag höll på att svimma så jag fick ge upp efter 7,5 minut.


Uträttade en massa ärenden sen. Fick faktiskt åka på kappahl och byta kjolen, den var förstor, det var ju kul!

Nu ska jag duscha och äta lunch sen bär det iväg till stan igen för att gå på marknadsmässan...... Gillar inte, trångt, mycke skräpgrejer och många frestelser i form av vårrullar, varma chips och annat mumsigt som jag inte ska äta.

Ovido - Quiz & Flashcards