Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Jenny - 11 maj 2009 23:53

Här har man suttit och skrivit ett långt, långt inlägg och vad händer när jag trycker på spara inlägg, jo sidan där man ska logga in dyker upp. Jag är ju för fasiken redan inloggad och inget förbannade minne finns heller så man bara kan typ ja jag vet inte.

Vägrar erkänna att det rör sig om handhavandefel, så det så!!!!


Råkat ut för massor av saker idag. Först försov jag mig. Var så in i vassen trött så jag stängde av larmet fullt medveten, tror jag. Anders ringde 7,10, hrmf lite sent att ringa då! Skolbussen går 7,40. Slapp ju väcka Wilda för hon vaknade tidigt idag så vi behövde inte kalla in nån chaufför eller barnvakt.


Var inne på förmiddan, hemska mamman! Wilda älskar att vara ute så ytterdörren får man ha låst annars går hon ut själv. Men jag ville inte gå ut, jag var trött och jag frös som en gris...det gör jag än.

Det blev tidig lunch och vila, hon var så trött stackarn. Men vi gick ut bums när hon vaknat. Påta på här ute, satt med mig i jordgubbslandet och lekte med maskarna som kom fram. Hon gillar maskar dom är intressanta.

När jag stått som en banan en längre stund så reste jag mig till stående, skulle ju gå till de nya groparna med plantorna, men jag tippar. Bara rakt av åt sidan, jag landade mjukt i alla fall. Men man blir båe häpen och full i skratt :-P

Sen var det dags för att gunga tyckte Wilda och så blev det. Sitter där och gungar i godan ro medans jag pratar med mamma. Och vad händer då?! Jo, jag ramlar av gungan?! Mamma i andra änden visste inte om jag grät eller skrattade jag gjorde det sistnämda. Nu hade jag fått nog, vi gick in och fika istället.

Efter middan åkte jag in med pojkarna till stan. William har smörat och varit världens superkille idag så jag gav vika för hans tjat. Idag var nämligen dagen då unge Hr William bestämde sig för att han hade väntat tillräkligt på att få Star Wars Battlefront till PS2 så nu har han köpt ett för egna pengar. Han vill inte gå på skolan imorgon! han vill vara hemma och spela, men deet går jag inte med på! c


Nä nu, over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards